wtorek, 4 sierpnia 2015

                          To nie rozdział :)

Więc tak na początku chciałam wam bardzo podziękować bo mam już 1500 wyświetleń z czego naprawdę się ciesze i mam nadzieje że będzie ich jeszcze więcej i wierze że dacie rade :)) Co do komentarzy to widzę że mało was się udziela bo tylko jedna osoba jak na razie za co jej naprawdę dziękuje ale mam również nadzieje że więcej osób będzie to robiło bo te wszystkie komentarze naprawdę bardzo mnie motywują do dalszego pisania ale po wyświetleniach widzę że jednak ktoś to czyta co pisze za co też bardzo dziękuje :) 
Co do następnego rozdziału to on pojawi się dopiero za tydzień bo naprawdę nie mam teraz czasu go napisać, mam nadzieje że się nie gniewacie i wytrzymacie wierzę w was!!! ;)
Do zobaczenia :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz